четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Wind Of Change


  Непрекъснато се променям, чувствам нужда да се променям, да се усъвършенствам и да ставам по-добра. Животът ми е низ от събития и ситуации, те ме провокират, карат ме търся адекватни решения и каляват волята и  характера ми. Не мисля, че съм се родила такава, каквато съм или каквато ще бъда. Понякога ме връхлитат катастрофални проблеми, за момент се сривам, чувствам се смутена, объркана, изплашена, обезверена, нищожна. Готова съм да се предам и да рухна. Точно когато съвсем изгубя посоката и верния път се появява това дяволско ( или може би ангелско) желание да променя нещо в себе си и в живота си. Да науча нещо ново, да преосмисля нещата, целите си, отношението към себе си и към околните. Болката, която до момента ме е дърпала към дъното, сякаш се трансформира, превръща се в предизвикателсво и възможност.Страхът от неизвестното е заменен от вълнение и любопитсво към новото, от възможността за по-красиво и по-добро настояще. Истината е, че все още вярвам в малките вълшебства, но понякога за мъничко забравям, че те не са само в приказките, за феи, елфи и магьосници, малките вълшебства са много по-близо, те просто са в мен.

5 коментара:

  1. Ако ги имаш в теб, друго не ти трябва. Само внимавай, да не ги загубиш. Пази ги.

    ОтговорИзтриване
  2. О, познато! Аз също се променям - веднъж в месеца, при пълнолуние, се превръщам в перничанин и тичам гол по Цариградско с надеждата някой да ме отърве от мъките. Страшна работа!

    ОтговорИзтриване
  3. @Владимир Иванов (krizt),ще внимавам....:))).
    @Bla, разсмя ме от сърце. Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  4. Добре, че се променяме постоянно. Дори тази промяна да не е положителна...пак е добре, че я има. Защото ако няма каквото и да е било развитите има ли смисъл? А човек дори не съзнава колко е силен. Само трябва да повярва във възможностите си. :)

    п.п.нямаше къде другаде да ти благодаря, за хубавите думи...така че дано нямаш против, че е тук :D

    ОтговорИзтриване
  5. Ицо, аз също благодаря. Винаги си добре дошъл да кажеш мнението си, за всичко.

    ОтговорИзтриване