сряда, 10 февруари 2010 г.

Зимно


Зима е. Студено ли ви е? Искате ли да ви стопля?
...
Да си призная, аз дори я обичам.Бяло, чисто, невинно, малко мързеливо, малко меланхолично,малко романтично...
Всяка вечер щом се прибера ме посрещат любимите ми топли пантофи.Нежно прегръщат измръзналите ми крачета и постепено вливат нов живот в цялото ми тяло.После идва ред на горещата баня- изпълвам всичко около мен с ароматни пари, оставям се изцяло на тишината и топлината, отпускам сетивата си,кожата ми се насища с влага и се прераждам. Заредена се отправям към кухнята...и танцувам с вкусът на зимата. Съблазнявам душата и тялото си с безумни екзотични ухания и храни.Избирам си вкусни маршрути и обикалям целият свят. Питам малката принцеса "Къде искаш да вечеряме днес?"-"В Индия". Правим си по една точка на челото и се потапяме  във вълшебството на индийския ориз басмати, пиле, шафран,  подправки ...,утре можем да отскочим до Италия и да се насладим на  зехтина, зеленчуците, билките, рибата, сиренето, плодовете и балсамовият оцет, после ще се разходим до старата къща на баба ми, където още ухае на тиква с канела, прясно изпечени хлебчета и яйца на вестник...,ще поиграем на гейши,ще си устроим истинска чаена церемония...
Така е много по-топло,особено когато имаш малък помощник, изпълен с добри очаквания и оптимизъм за света и живота.Понякога си мисля, колко ама наистина много малко е нужно да си щастлив. Един момент, една усмивка, една мечта, едно ухание, една прегръдка и чифт светещи в тъмното детски очи...

5 коментара:

  1. Колко хубаво си го казала, bampi :) Стана ми топличко :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много съм щастлива да стопля още някого, напоследък всичко напомня за глобално "застудяване".-:)

    ОтговорИзтриване
  3. И мен стопли, Топла нощ!

    ОтговорИзтриване
  4. @sunlit ,пожелавам ти много топли дни и нощи :)
    @altair благодаря :)

    ОтговорИзтриване