понеделник, 30 ноември 2009 г.

Losing My Religion

Господи, бясна съм ти.Ти ебаваш ли се с нас,простосмъртните,а?Милостив си бил.Жертвал  се бил за хората.Покажи се да те видя и да се разкрещя в лицето ти.Ти ли, ще ми прощаваш?Ти,който не знаеш милост.Ти,който отнемаш живот без обяснения.Ти,който оставяш деца без майка и без бащи.Справедлив си бил?Къде ти е справедливостта?Как избираш,кой да остане без бъбрек и кой да се гърчи в агонията на рака?Как избра една поредната млада жена да остане завинаги на 32?Как???Напоследък по младите ли си падаш?Засегната съм и то лично.Искам обяснение.Омръзна ми от нелогичните ти решения.Омръзна ми да ти се моля и ти да не ме чуваш.Омръзна ми да ти паля свещи и да се заблуждавам,че има смисъл.Омръзна ми да ти вярвам.Не си справедлив,не играеш по правилата.Вадиш си козове от ръкавите и очакваш от нас смирение.Караш ме да халюцинирам нощем...съживяваш мъртвите и погребваш живите.Да не си пиян,Господи?Да не си се надрусал?Върви по дяволите и ти,и милостта и състраданието ти....без тях може и по-леко да ми стане.
That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough...

дори децата не те разбират,Господи.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар