петък, 20 ноември 2009 г.

Eros Ramazzotti - Una storia importante

Толкова много извинения
съм измислил
за да станат нещата
по моя начин
и не исках да
съм пораснал вече
Толкова много хора съм срещал
толкова много истории, толкова много събеседници
но сега искам още една
значима история
в която ти, в която може ти да си...
Спри за малко
осъзнай се
както никога преди
и ми кажи коя си
Не мога се освободя
този живот ме разрушава, ти знаеш
Ще ми хареса да харесаш това
ще ми хареса толкова много
Разтвавям ръце за да те хвана
но мислите ме отвеждат надалече
докато ти си прибираш ръцете за да се защитиш
твоята агония е също и малко моя
може би трябва малко да пораснем
може би е алиби, а може би е лъжа
ако те търся, ти се криеш
и после се връщаш
Спри за малко
осъзнай се
както никога преди
и ми кажи коя си
Не мога се освободя
този живот ме разрушава, ти знаеш
Ще ми хареса да харесаш това
ще ми хареса толкова много
хмммм,ще ми хареса,да харесам твоят начин на живот.Ще ми хареса да те обичам както само аз мога.Ще ми хареса да ти родя децата,за които мечтаеш и да направя дом от този апартамент.Ще ми хареса да дишам в теб и до теб и да правим любов по цяла нощ.Ще ми хареса да ти готвя,а ти да ме храниш.Ще ми хареса да лежим преплетени и да се скараме за дистанционното на телевизора.Ще ми хареса да пием вино и аз да се покапя,а ти с опияняваща нежност да ми се присмееш и да ми подадеш салфетка.Ще ми хареса да слушам безрайните ти истории отново и отново.Ще ми хареса да четем от една книга и да спорим за теориите и възгледите на автора.Ще ми хареса да се събудим посред нощ и да си говорим с часове,а на сутринта да се скатаем от работа и да мързелуваме цял ден заедно.Ще ми хареса....

Няма коментари:

Публикуване на коментар