четвъртък, 7 януари 2010 г.

different

Аз съм различна,ти си различен,той е различен.Понякога сме на едно мнение,имаме еднакви цели и идеали,но друг път се случва да се разминем.Понякога това ни сближава,друг път мен лично ме натъжава...и не защото искам винаги и всички да са съгласни с мен,а защото искам дори когато не ме разбираш просто да си до мен и да ме оставиш да постъпя различно.Всички искаме най-доброто за най-близките си,така сме устроени...обаче-Кое е най-доброто? Понякога просто няма най-добро,трябва да избереш правилното.Има основни, морални правила,които ни правят преди всичко хора.
Аз не съм слаба личност и не се отказвам лесно,но и егоизмът не ми е присъщ.Когато искам нещо се боря,давам всичко от себе си и търся справедливите решения.Когато виждам,че въпреки всичките ми усилия нещата не се получават,премислям.Достойно е да се откажеш навреме.Да осъзнаеш,че не си всесилен пред естествения ход на живота и природата.Не искам всичко и на всяка цена,защото съм наясно,че не бих могла да платя всяка цена.
"Законът на приоритетите: истинските лидери знаят, че не всяка активност води до резултат".
Кой е готов да плаща "на всяка цена"?

2 коментара:

  1. Кой е готов да плаща "на всяка цена"?
    Oтчаяният. Така че, хубаво е , че ти не си готова на това :)

    ОтговорИзтриване
  2. BiA,
    не бях се сещала за това,но е много вярно.Накара ме да се усмихна...:))).

    ОтговорИзтриване