вторник, 29 декември 2009 г.

Следколедно

Tъпо ми е.Нервно ми е,не се чувствам в кожата си.Не ми е празнично,а всички се надпреварват да ми пожелават весели празници и т.н.Всеобщата еуфория все повече ме дразни и мисля,че колкото и да се опитвам да се прикривам все повече ми личи.Опуших се от пушене на цигари,че даже и пури си купих,но още не съм им посегнала.Все мисля,мисля,мисля, как по дяволите, хората успяват да са щастливи?Как го постигат и какво точно е щастието?Имам усещането,че съм в клопка.Имам налудничаво чувство,че ще се случи нещо лошо.Вечер не искам да си лягам,защото сънувам кошмари с отворени очи дълго преди да успея да заспя,а сутрин не искам да се събуждам и да ме нападат гадните проблеми и мисли.Искам да спре да ми пукааа,искам да крещяяя и да излея всичката чернилка и горчилка от главата и тялото си.Искам да мога да се рестартирам,да ми сменят уиндоуса и да изчезнат повечето ми файлове и документи.Много искам,обаче...
by the way-весели празници

Няма коментари:

Публикуване на коментар